نمایش 1–12 از 83 نتیجه

درب ضد سرقت

همانگونه که از اسم آنها مشخص است به دربهایی درب ضد سرقت گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد. شایان ذکر است این اطمینان به درب ضد سرقت به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

بر خلاف درهای معمولی درب ضد سرقت در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده ( درب ضد سرقت ) و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد.
در این مقاله سعی شده است تا حدودی به این مسئله پرداخته و آشنایی و نکات لازم را در خصوص خرید و فروش درب ضد سرقت در حد قابل قبولی ارائه کنیم.

انتخاب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت می باید در همه جهات دارای استاندارد باشد. در ادامه اشارات و راهنمایی هایی در خصوص خرید درب ضد سرقت و مد نظر قرار دادن چند نکته اساسی در هنگام انتخاب آن کرده ایم.
متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب های ضد سرقت و آشنایی آن در دسترس عموم نیست.

متاسفانه اندک شرکت هایی از این نا آگاهی مردم سو استفاده کرده و درب های در شکل و شمایل اینگونه درب ها را به عنوان درب ضد سرقت به فروش میرسانند که از چند و یا حتی هیچکدام از استاندارد های این گونه درب ها بر خوردار نبوده و دارای ایمنی معمولی در حد درب های معمول و نه در ضد سرقت میباشند. به طور مثال در میان دو رویه این گونه درب ضد سرقت ها هیچ گونه ورق و سازه فلزی به کار نرفته باشد که با چشم و نداشتن آگاهی در این خصوص فهمیدن آن بسیار مشکل میباشد.

تنوع درب ضد سرقت

زمانیکه قصد خرید درب ضد سرقت را دارید به حدی گزینه های مختلف و زیاد پیش روی شماست که شاید دچار سردرگمی در تصمیم گیری شوید و نتوانید انتخاب درستی داشته باشید.
درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد. بعضی ها وارداتی، برخی تولید خود کشور هستند. از طرف دیگر، تنوع یراق آلات هم در دربهای ضد سرقت بسیار زیاد است.

همچنین طرح های موجود هم تعداد بسیاری دارد. در کل با این همه تنوع ، تصمیم گیری برای انتخاب یک درب خوب کار دشواری است. بررسی این همه تنوع از نظر فنی و زیبایی شناسی قطعا زمان زیادی خواهد برد . در ادامه این مطلب اطلاعات و دستور العملی ارائه میدهیم که انتخاب برایتان راحتتر شود. زمانیکه از این نام استفاده میکنیم، بی شک دربی در نظر می آید که مانع ورود افراد ناشناس و کنترل تردد شود.
با این تفاسیر یک درب ضد سرقت باید یک سری ویژگی داشته باشد.که این ویژگی در تمام دربهای ضد سرقت مشترک است.

ویژگی در ضد سرقت

وجود یک چهارچوب فلزی و محکم که به دیوار متصل شده و در برابر ضربه مقاو م باشد.
استحکام بالا برای مقاومت در برابر ضربه و نفوذ ضربه
ضد حریق بودن مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی
وجود نوار درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات موذی
دارا بودن قفل چند زبانه برای جاوگیری از شکستن
وجود یراق آلات محکم برای تحمل وزن درب
تنوع ظاهری زیبا هماهنگ با سلیقه های مختلف

البته شاید شما انتظارات دیگری داشته باشید ولی تمام اینها سلیقه ای است . ولی فاکتورهای بالا برای یک درب ضد سرقت خوب الزامی است.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ شرکت تولید کننده

درب ایرانی
بعضی از شرکتهای ایرانی مونتاژ دربهای ترک را انجام می دهند که با توجه به اینکه اکنون واردات بسیار کم است پس تعداد این شرکتها کم است.
تعداد دیگری از کارخانه های تولید درب دو نوع درب تولید میکنند.
درب با کیفیت بالا و درب با کیفیت پایین تر یا اکونومی
عموما رویه دربهای درب ضد سرقت رویه راش ، بلوط یا گردو هست.

بعضی از دربهای تولید ایران رویه فلز هست که تنوع کمتری دارد.
عموما دربهای تولید ایرانی سه لولا دارد .
امکان نصب چشمی بر روی این دربها وجود دارد. بعضی از شرکتها درب با رویه pvc تولید می کنند.
دربها در حالت استاندارد ۱۱۰ در ۲۱۰ می باشد.

در کل با توجه به توضیحاتی که داده شد درب ضد سرقت ایرانی از درب چینی گرانتر و از درب ترک و ایتالیایی ارزانتر است.

درب ترک

این درب های ضد سرقت وارداتی یکی از بهترین انواع درب ضد سرقت می باشند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند به عنوان یک گزینه مناسب برای تمامی ساختمان ها شناخته شوند. به طور کلی فروش درب ضد سرقت ترک به دو روش می باشد.

واردات:
اولین روش واردات مستقیم درب های ترک از کشورهای دیگر است. در این روش درب های ترک که در کشورهای دیگر تولید می شوند به صورت وارداتی وارد کشور شده و شما می توانید به سادگی اقدام به خرید درب ضد سرقت ترک کنید.

مونتاژ:
در روش دوم قطعات درب های ضد سرقت وارداتی ترک از کشورهای دیگر وارد کشور شده و درب ضد سرقت در داخل کشور تولید می شود. امروزه پیدا کردن یک درب ضد سرقت امن کار بسیار سختی شده است ولی شما با استفاده از درب های ترک می توانید نسبت به این موضوع اطمینان کاملی داشته باشید.

کیفیت درب های ترک

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص درب های ضد سرقت وارداتی ترک وجود دارد که باعث محبوبیت بسیار زیاد این محصول در ایران شده این است که کیفیت این درب های ضد سرقت بسیار بالا است و با بهترین شرایط تولید می شوند. به همین دلیل امروزه شاهد آن هستیم که درب های ترک به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شوند و در بسیاری از کشورهای مدرن دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

قطعات و یراق آلات

اگر با درب های ضد سرقت وارداتی آشنایی کاملی داشته باشید احتمالا می دانید که درب ضد سرقت ترک دارای قطعات بسیار با کیفیتی است و در تمامی مراحل ساخت این درب ها نکات کیفی به خوبی رعایت می شود. به همین علت است که امروزه مشتریان بسیار زیادی دارد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای ساختمان خود نیازمند خرید درب ضد سرقت با کیفیت هستید توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه فرصت خرید درب ضد سرقت ترک را از دست ندهید.

امنیت بالا ویژگی مهم درب ترک
درب ضد سرقت ترک دارای ویژگی های بسیار زیادی است که باعث شده است تا به عنوان یک محصول درجه یک در این زمینه شناخته شود.
یکی از مهمترین ویژگی های درب های ضد سرقت ترک این است که دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

امنیت
در واقع زمانی که شما اقدام به نصب این درب های ضد سرقت وارداتی بر روی ساختمان خود می کنید هیچ شخصی بدون داشتن کلید و به صورت مستقیم نمی تواند وارد خانه شما شود.
این درب های ضد سرقت با هیچ نوع کلید و یا روش دیگری باز نمی شوند.
به همین دلیل در صورتی که خودتان نکات ایمنی را رعایت کنید و کلید ساختمان خود را به شخص دیگری ندهید و یا امکان کپی برداری از آن را برای شخصی فراهم نکنید.
احتمال این که شخصی بتواند بدون داشتن کلید وارد ساختمان شما شود به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

برخی از ویژگی های ساختاری درب ترک

در بخش های قبلی درباره امنیت بسیار بالای این درب ها صحبت کردیم و بیان کردیم که با نصب این درب های ضد سرقت هیچ شخص دیگری بدون داشتن کلید نمی تواند وارد ساختمان شود.
در خصوص نکات و ویژگی های امنیتی این درب های ضد سرقت باید بدانید که امروزه شما می توانید لولاهای درب ضد سرقت ترک خود را از داخل مشاهده کنید که این موضوع مزایای زیادی را می تواند برای شما داشته باشد.

لولا
علاوه بر این، این درب ها معمولا به صورت ۱۸۰ درجه باز می شوند که این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم  فروش درب ضد سرقت وارداتی ترک به شمار می آید.
مقاومت این درب ها در برابر ضربه بسیار زیاد است و نیازی نیست که در زمان خرید در ضد سرقت ترک نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید.

ابعاد
نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید ابعاد این درب های ضد سرقت می باشد که بسیار مناسب است و شما به راحتی می توانید اکثر وسایل مورد نیاز ساختمان خود را از آن عبور دهید.

زیبایی فوق العاده درب های ترک

شاید با مطالعه این مطلب تا به اینجا گمان کرده باشید که این درب های ضد سرقت وارداتی تنها کیفیت بالایی دارند.
ولی باید بدانید که یکی از مهمترین ویژگی های آنها این است که نسبت به سایر درب های ضد سرقت ظاهر فوق العاده زیباتری را داشته و در نتیجه می توانند زیبایی ساختمان شما را چند برابر کنند.

زیبایی
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی درب های ضد سرقت خریداری شده خود توجه می کنید .باید بدانید که فروش درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هایی است که از نظر زیبایی در مقابل شما قرار دارد.

متریال
این درب ها از جنس MDF ساخته شده اند و بر روی آنها نیز یک روکش طبیعی چوبی قرار دارد که باعث زیبایی و چند برابر شدن فروش درب ضد سرقت ترک شده است.

رنگ
این درب ها امروزه در رنگ های مختلفی تولید می شوند . شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر یک از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تنوع درب ضد سرقت از لحاظ جنس رویه

– درب چوبی
– درب فلزی
– درب کامپوزیتی
– درب ترمووود
– درب pvc

خرید آسان و اینترنتی درب 

با نصب درب ضدسرقت با خیالی آسوده و آرامش بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. همواره مسئله حفاظت از منازل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه های افراد به شمار میرود. وجود درب های ضد سرقت تولید داخل(درب ضد سرقت ایرانی) تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی درکشور ایران را به خود اختصاص داده و باعث کاهش سرقت از منازل شده است. بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش در ضد سرقت با محل مورد استفاده آن رابطه مستقیم دارد.

به طور مثال درب ضد سرقت مورد استفاده در ویلا و کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب ضد سرقت منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب ضد سرقت منازل استفاده شود. همچنین باید از سیستم های حفاظتی بیشتری بهرمند شوند و همچنین ساختار درب ضد سرقت برای مکان های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی ، عایق رطوبت ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده میشود. از نظر حس زیبایی شناسی نیز درب ضدسرقت باید تناسب خوبی با محیط مورد استفاده داشته باشد! مثلا درب ضد سرقت ترک برای محیط ها و ساختمان های لوکس و درب ضد سرقت فلزی برای محیط های بیرونی و فضا های باز که احتمال باران دارد.

نکات خرید و فروش درب ضد سرقت

جنس چهارچوب
جنس لولا
ورق ایمنی
استرکچر درب
عایق صوتی و حرارتی
رویه فلزی و چوبی
قفل و یراق آلات

جنس چهارچوب:
باید فلز بکار رفته در آن از آلیاژ خوب و با کیفیت باشد.
اصولا ضخامت چهارچوب ۱.۵ میلی متر یا بالاتر است.
با رنگ کوره ای الکترواستاتیک که ضد خط و خش می باشد رنگ می شود.

جنس لولا:
لولا یکی از موارد بسیار مهم در تهیه درب ضدسرقت می باشد.
لنگه درب بر روی لولا سوار بوده و میچرخد پس باید لولا توانایی تحمل وزن درب را داشته باشد.
اگر جنس لولا مرغوب و تعداد آن کافی نباشد پس از مدتی درب از حالت تنظیم و رگلاژ خارج میشود.
لولا و همچنین استفاده از لولای بلبرینگ دار است.
بهترین حالت استفاده از ۵۱۱استرکچر داخل درب شامل ورق ایمنی می باشد که بسته به کیفیت و قیمت درب این ورق می تواند درصد یا کمتر باشد که درصد استفاده از این لایه باعث اقزایش یا کاهش استقامت و امنیت درب می شود.

ویژگی های استحکام داخلی درب

ورق ایمنی:
علاوه بر ورق ایمنی که به صورت سرتاسری در بین دو رویه استفاده میشود.
داخل دربها از پروفیل برای استحکام درب استفاده می شود، دربهای با کیفیت تر دارای پروفیل بیشتربا ضخامت بالاتر میباشد.

استرکچر درب:
در هنگام خرید درب ضد سرقت علاوه بر زیبایی باید به استرکچر درب دقت فرمایید.
زیرا در صورت ضعیف بودن داحل درب یا فقدان ورق ایمنی یا پروفیل در واقع شما یک درب معمولی با ابعاد بزرگ خریداری کرده اید البته با پرداخت هزینه یک درب ضدسرقت.

عایق:
داخل درب از پشم سنگ یا یونالیت فشرده با دانسیته بالا استفاده شده است . که باعث میشود درب عایق صوتی و حرارتی نیز باشد.
عایق بودن صوتی باعث می شود از سر و صدای مزاحم خارج در امان باشید.
و عایق بودن حرارتی درب نیز باعث کاهش فوق العاده اتلاف انرژی می گردد.
کاهش اتلاف انرژی در تابستان و زمستان به مرور باعث کاهش هزینه های شما می شود.

قفل و یراق الات

قفل و یراق هم یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در درب ضدسرقت میباشد.
سیلندر قفلها اغلب از جنس مس است. بهترین نوع قفل موجود در جهان برای کشور ترکیه می باشد.

درب ضد سرقت رویه فلزی و رویه چوبی
صرف نظر از استاندارهای امنیتی در انتخاب باید به پوشش و رویه دربها توجه داشته باشید. اگر قرار است از دربها در مکان مرسوب یا صنعتی استفاده منید رویه دربها باید ضدرطوبت و ضد اسید باشد.
با روکش پی وی سی mdf با روکش طبیعی چوب و یا mdf رویه دربهای ضدسرقت یا فلزی هستند. بعد از رعایت نکات فوق شما یک درب ضد سرقت عالی داشته و از امنیت مکان مورد نظرتان مطمئن هستید.

ساخت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت معمولا داخل لنگه درب از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود . تا عملا نفوذ به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیندازد. در موقع نصب چهارچوب ها باید دقت شود که عضو فوقانی چارچوب های هم ارتفاع، تماما در یک تراز قرار گیرند. به علاوه هر چهارچوب باید به خودی خود تراز باشد. درب های ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب، میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند. البته شاسی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد.

چهارچوب درب ضد سرقت

ساخت لنگه های دربهای ضد سرقت با ورق ١.٢۵ (یک و ربع) ساخته می شود. اما ساخت چهارچوب دربهای ضدسرقت معمولا با ورق ١.۵ ساخته میشود. البته در سایزها و ابعاد کوچکتر دربها، برای چهارچوب از ورق ١.٢۵ نیز استفاده میشود. ابعاد داخل به داخل فریم انتظار بایستی یک سانتی متر بیشتر از ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت باشد . به عنوان مثال در صورت که ابعاد پشت تا پشت درب ضد سرقت ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر می باشد ابعاد فریم انتظار درب ضد سرقت باید ۲۱۱*۱۰۶ سانتی متر باشد.

این نوع درب برخلاف درهای معمولی از یک نقطه به چارچوب وصل نمی‌شوند. بلکه مانند در گاوصندوق با استفاده از قفل‌های متعدد از چندین نقطه به چارچوب متصل می‌شوند. یکی از مسائلی که به اهمیت قفل درب ضد سرقت می‌افزاید این است که اگر قفل این درها دارای کیفیت لازم نباشند، احتمال گیر کردن آنها بالا است و برای باز کردن آنها باید درب کاملاً تخریب شود. در حال حاضر بیشترین درب های موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد ایران شده است . در سالهای اخیر با وارد نمودن قطعات و فروش درب های ضد سرقت در ایران، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند.

هاسکا دُر

خرید و فروش تکی و عمده اینترنتی و حضوری
جدیدترین مدل درب چوبی اتاق در سبک های مدرن و کلاسیک
فروش انواع درب ضد سرقت  ترک ، ایرانی ، چینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
درب های چوبی HDF و MDF با قابلیت کشیدن روکش PVC در رنگ های متنوع

فروش انواع درب ضد حریق فلزی، چوبی و شیشه خور با تاییدیه آتش نشانی
📌 با کادری مجرب و به روزترین دستگاه ها
📌 تحویل فوری
🕭کیفیت تضمینی
🕭قیمت استثنایی

هاسکا در تولیدکننده انواع درب های ساختمانی و تحویل در محل مشتری
تامین کننده کلیه درب های ساختمانی جهت انبوه سازان سراسر کشور
این شرکت با به کارگیری مهندسان حرفه‌ای خود توانسته است تولیدات خود را با بالاترین درجه کیفی ارائه کند
تا رضایت مشتریان را همواره به همراه داشته باشد.
( بهترین و باکیفیت ترین دربهای ساختمانی رو از ما بخواهید)

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت