مطالب عمومی

قیمت درب های ضد سرقت ؛آنچه باید بدانید

قیمت درب های ضد سرقت ؛ آنچه باید بدانید

قیمت درب های ضد سرقت ؛ آنچه باید بدانید

در این مبحث به قیمت درب های ضد سرقت ؛ آنچه باید بدانید  خواهیم پرداخت؟

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت باشید متوجه می شوید دربهای ضد سرقت دارای قیمت های متفاوتی هستند.که در این مقاله به این مطلب می پردازیم که دلیل این اختلاف قیمت چیست؟
دربهای ضد سرقت شاید از نظر ظاهری دارای نمای یکسانی باشند اما تفاوت های بسیاری در متریال و نحوه تولید دارند که این مسئله باعث تفاوت قیمتی در آنها می شود.
در حقیقت قیمت گذاری بر روی درب های ضد سرقت بررسی روند تولید و بر مبنی میزان و کیفیت مواد اولیه درب است. عوامل بسیاری در تعیین قیمت درب ضد سرقت تاثیر گزار می باشند .
که تمام این موارد را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم و تا بدانید قیمت دربهای ضد سرقت چگونه تعیین می گردد و با اختلاف قیمت درب های تولید شده توسط تولید کنندگان مختلف آشنا شوید.

عوامل موثر در قیمت گذاری درب ضد سرقت

قیمت درب های ضد سرقت به عواملی بستگی دارد . که هر کدام از این عوامل هم بر کیفیت درب و هم بر روی قیمت درب تاثیر مستقیم دارند.
شاید برای شما سوالی که پیش می آید این باشد که دلیل اختلاف قیمت دربهای ضد سرقت در چیست؟
قطعا اختلاف قیمتی که در دربهای ضد سرقت وجود دارد بدون دلیل نمی باشد. و زمانیکه قصد خرید درب ضد سرقت را دارید . درست است که مبنای قیاس درب های ضد سرقت توسط خریداران بر اساس قیمت است ولی این اختلاف قیمت مبنای کیفیتی دارد.

اسکلت درب ضد سرقت

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت درب های ضد سرقت ، اسکلت درب می باشد. نوع آلیاژ و ضخامت فلز استفاده شده در درب ضد سرقت در تعیین قیمت نهایی درب بسیار تاثیر گزار است.
در یک درب استاندارد ضخامت چهارچوب ۱/۵ تا ۲ می باشد . این ضخامت به صورت خام است نه با احتساب رنگ روی چهارچوب.
ورق ایمنی داخل درب ضخامت استاندارد ۱ دارد . به صورت کامل به اندازه ابعاد رویه درب.
پروفیل های داخل درب در تعداد حداقلی باید ۵ ردیف در ۳ ردیف باشند.
حال برخی از تولید کنندگان این تعداد و این ضخامت را رعایت می کنند. و برخی برای کاهش قیمت از میزان و ضخامت این فلز کسر می کنند.
چون بیشترین بخش تولید درب میزان آهن و فلز استفاده شده در آن است . پس کاهش این مواد اولیه در قیمت نهایی موثر خواهد بود.
در گروه هاسکا درر تولید دربهای ضد سرقت تعداد پروفیل های داخل درب به تعداد ۱۴ در ۷ افزایش می باید تا درب به طور کامل ایمن و ضد دیلم شود.
قیمت درب های ضد سرقت ؛ هر آنچه باید بدانید.

رویه درب ضد سرقت

یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت درب های ضد سرقت ؛ هر آنچه باید بدانید .جنس رویه درب می باشد.
رویه های موجود پی وی سی، بلوط، راش، گردو، ترمو وود، نما سنگ، فلز و شیشه می باشد. هر کدام از این رویه ها با توجه به اینکه چه ضخامتی داشته باشند. و از چه برند و کشوری باشند . قیمت متفاوتی دارند.
شما هیچ وقت نمی توانید قیمت درب ترمو وود را با راش مقایسه نمایید. شاید از نظر طرح یکسان باشند . ولی قیمت چوب ترمو وود با راش خیلی متفاوت است.
حتی زمانیکه می خواهید رویه ترمو وود را مقایسه نمایید. باید توجه داشته باشید رویه ترمو ایرانی یا فنلاندی است که این دو، دو قیمت متفاوت دارند.
مطلب دیگری که در قیمت درب تاثیر دارد .طرح رویه است. رویه با طرح سی ان سی قطعا ارزانتر از درب برجسته می باشد.
همچنین نوع رنگی که بر روی رویه استفاده می شود . در قیمت درب های ضد سرقت تاثیر می گذارد. رنگ پلی اورتان ترک با ایرانی و پلی استر از نظر قیمت و کیفیت با هم تفاوت دارند.

قفل و یراق درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین آیتم های امنیتی درب ضد سرقت قفل درب است.
قفل های بی کیفیت باعث ارزان شدن درب می شوند. در صورتیکه یک درب ضد سرقت خوب باید دارای دو قفل مرکزی و شب بند باشد. و همچنین از برند معتبر و با کیفیت و گارانتی دار باشد.
اگر بر روی درب قفل چنگکی با گاو صندوقی و با هوشمند نصب باشد قطعا قیمت درب بیشتر خواهد بود.
البته در روند و روال تولید اکثرا قفل های ساده درب ضد سرقت نصب می شود . مگر اینکه مشتری در زمان سفارش تاکید به نصب قفل دیگری داشته باشد.
در حالت استاندارد قفل کاله ترک قفل معقول و با کیفیتی محسوب می شود.

ابعاد درب

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت درب های ضد سرقت، ابعاد درب می باشد. درب با ابعاد ۱۰۵ در ارتفاع ۲۱۰ نسبت به درب با ابعاد۱۱۰ در ارتفاع ۲۱۰ قیمت کمتری دارد . زیرا میزان فلز بکار رفته در آن کمتر است.
اما هر چه ابعاد درب از حالت استاندارد خارج شود قیمت درب گرانتر می شود. زیرا به صورت اختصاصی و سفارشی در خط تولید قرار می گیرد. و میزان مواد مصرفی در آن افزایش می یابد.

وزن درب ضد سرقت

هر چه وزن درب ضد سرقت بیشتر باشد میزان فلز بکار رفته در آن بیشتر است و درب دارای کیفیت بیشتری است . در نتیجه قیمت درب بیشتر خواهد بود.
ولی درب با وزن کم در دسته درب های ضد سرقت اقتصادی یا اکونومی قرار می گیرد و قیمت کمتری دارد.

بسته بندی درب

نوع بسته بندی درب علاوه بر اینکه محافظی برای زمان حمل در باست. نوع این بسته بندی در قیمت درب اثر دارد. اگر دربس به خوبی بسته بندی نشود و موارد امنیتی برای حمل در نظر گرفته نشود . درب ارزانتر می شود ولی تضمینی برای سلامت درب در حمل و نقل وجود ندارد.

کلام پایانی

زمانیکه برای خرید درب به بازار یا فروشگاهها مراجعه می کنید درب های ضد سرقت از نظر ظاهر یک شکل هستند . آنچه باعث اختلاف در این دربها می شود نحوه تولید و ایمنی درب است. ایمنی و استحکام درب نیز وابسته به متریال تولیدی درب است.
قیمت درب های ضد سرقت ؛ آنچه باید بدانید . عواملی که تاثیر مستقیم در قیمت درب ضد سرقت دارد و همین عوامل تعیین کننده قیمت، میزان ایمنی و استحکام درب را تعیین می کند.
در گروه تولیدی هاسکا تمام دربهای ضد سرقت تولید شده به صورت ایمن و مهندسی ساز می باشد. و برای کاهش قیمت دست به کاهش ایمنی درب نزده ایم. زیرا رسالت ما در گروه هاسکا تامین ایمنی و آرامش عزیزانی است که به ما اعتماد کرده اند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *